• Werken bij Joore

    Joore Registeraccountants & Belastingadviseurs is de laatste jaren sterk gegroeid. Daarom breiden we ons team uit met enthousiaste collega's die zich kunnen vinden in onze filosofie. Communicatie, openheid, samenwerking en flexibiliteit staan bij ons hoog in het vaandel. Onze platte organisatie, waarin de partners dicht bij hun medewerkers staan, onderscheidt zich door een combinatie van hoogwaardige kwaliteit van onze dienstverlening, onze snelheid en flexibiliteit van handelen en de nadruk op persoonlijke interactie met onze klanten.

  • Ervaren Financieel Administratief medewerk(st)er

    Door de toenemende vraag van onze relaties om hen (tijdelijk) te ondersteunen in het voeren van hun financiële administratie zijn wij op zoek naar een ervaren Financieel Administratief medewerk(st)er. Als Financieel Administratief Medewerk(st)er bij Joore Registeraccountants & Belastingadviseurs werk je dagelijks samen met gedreven collega's in een jong team waarvan de gemiddelde leeftijd tussen de 20 en 40 jaar ligt.

    Wat mag je bij ons komen doen?

    Je wordt regelmatig ingezet om (tijdelijke) problemen op te lossen bij relaties die zelf hun administraties voeren. Deze werkzaamheden vinden veelal plaats bij onze relaties op locatie. Hiernaast ben je samen met 2 collega’s verantwoordelijk voor het inboeken en cijfermatig verwerken van de administraties die wij voor onze relaties verzorgen. Je verzorgt hiervoor ook de fiscale aangiften. We verwachten van jou dat de administraties van onze relaties continue up-to-date zijn en dat je het aanspreekpunt bent voor deze relaties voor wat betreft hun administratie. Tenslotte ben jij verantwoordelijk voor een soepele overgang naar het team dat verantwoordelijk is voor het samenstellen van de jaarrekening.

    Wat verwachten wij van jou?

    Spreekt deze functie je aan? Dan maken we graag kennis met jou, als je aansluit op het volgende:

    • Je hebt een afgeronde opleiding op SPD/MBO+niveau in een financieel administratieve richting;
    • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
    • Je hebt een passie voor je vak; je hebt er vooral veel plezier in en je bent flexibel;
    • Je bent communicatief vaardig, kwaliteitsgericht en een teamplayer;
    • Je vind het leuk om je werkzaamheden bij onze relaties op locatie uit te voeren;
    • Je bent in staat snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
    • Je bent geïnteresseerd in IT ontwikkelingen op administratief gebied en zoekt actief naar mogelijkheden om efficiency te bereiken;
    • Je hebt affiniteit met cijfers;
    • Je bent nauwkeurig en accuraat;
    • Een goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift is een pré.

    Wat hebben wij jou te bieden?

    Naast een uitdagende functie voor 32-40 uur bieden we je verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling. Je gaat werken in een informele, ‘platte’ organisatie. We bieden je alle gelegenheid om je vaktechnisch te (blijven) verbeteren (hier is binnen ons kantoor veel aandacht voor) en we staan stil bij je carrièreplanning.

    Word jij uitgedaagd door deze functie en sluit het profiel aan? Neem dan contact op met ons voor een kennismaking. Mail je sollicitatie aan Vivien Tigges (email: vivien.tigges@joore.nl).

    Past de functie niet bij jou of ben je niet beschikbaar, maar ken je iemand die in het geschetste profiel past? Dan vragen we je deze vacature door te sturen.

    Voor vragen over deze vacature kun je bellen met Vivien Tigges op telefoonnummer 013-5900017

  • Ervaren Fiscalist met ambitie

    Wegens uitbreiding van onze praktijk

    Wij beschikken over een mooie cliëntenportefeuille met toonaangevende bedrijven. Onze relaties zijn nationaal maar zeer zeker ook internationaal opererende bedrijven. Je werkt dagelijks met gedreven collega's in een jong team waarvan de gemiddelde leeftijd tussen de 20 en 40 jaar ligt. Als gevolg van onze sterke groei zoeken wij een ervaren fiscalist met ruime ervaring binnen het fiscaal vakgebied die leiding kan geven over het fiscale team.

    Wat mag je bij ons komen doen?

    De belangrijkste kernwoorden bij de functie Ervaren Fiscalist zijn het ontzorgen van onze relaties, planning en coaching, kennisoverdracht en het fungeren als vraagbaak voor zowel onze klanten  als onze mensen. Naast (mede-)verantwoordelijkheid voor de aansturing van de fiscale praktijk verzorg  je fiscale advisering in algemene zin.

    Wat verwachten wij van jou?

    • Je bent afgestudeerd fiscaal econoom of fiscaal jurist en hebt minimaal 7 jaar werkervaring opgedaan als fiscaal adviseur;
    • Je hebt een passie voor je vak; je hebt er vooral veel plezier in en je bent  flexibel;
    • Je hebt een proactieve instelling en bent actief op zoek naar werk;
    • Je hebt een hands-on mentaliteit en vindt het niet erg om af en toe met de voeten in de klei te staan;
    • Je bent communicatief sterk en een echte teamplayer; je hebt iets voor een ander over, omdat onze medewerkers dat ook voor jou hebben;
    • Jij vind het belangrijk dat jouw collega’s zich ontwikkelen en je ziet dan ook het belang in het coachen van je minder ervaren collega’s;
    • Je hebt een klant- en oplossingsgerichte instelling;
    • Je beschikt over leidinggevende capaciteiten;
    • Je beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift is goed.

    Wat hebben wij jou te bieden?

    Naast een uitdagende functie bieden we je verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling. Je gaat werken in een informele,  ‘platte’ organisatie. We bieden je alle gelegenheid om je vaktechnisch te (blijven) verbeteren (hier is binnen ons kantoor veel aandacht voor) en we staan stil bij je carrièreplanning.

    Word jij uitgedaagd door deze functie en sluit het profiel aan? Neem dan contact op met ons voor een kennismaking. Mail je sollicitatie aan Vivien Tigges (email: vivien.tigges@joore.nl).

    Past de functie niet bij jou of ben je niet beschikbaar, maar ken je iemand die in het geschetste profiel past? Dan vragen we je deze vacature door te sturen.

    Voor vragen over deze vacature kun je bellen met Vivien Tigges op telefoonnummer 013-5900017

  • Aankomend Accountant

    Als Aankomend Accountant bij Joore Registeraccountants & Belastingadviseurs werk je naast je studie bij én met verschillende klanten. Je werkt dagelijks met gedreven collega's in een jong team waarvan de gemiddelde leeftijd tussen de 20 en 40 jaar ligt. Als onderdeel van het team houd jij je bezig met het uitvoeren van samenstel- en controleopdrachten en het bieden van administratieve ondersteuning. De werkzaamheden die je uitvoert zijn afhankelijk van de fase van je opleiding en de werkervaring die je hebt. We verwachten van je dat je op vrij korte termijn samenstelopdrachten redelijk zelfstandig kunt uitvoeren, uiteraard onder begeleiding.

    Naast een uitdagende functie bieden we je verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling. We bieden je alle gelegenheid om te vaktechnisch te (blijven) verbeteren en staan stil bij je carrièreplanning.

    Spreekt deze functie je aan? Dan maken we graag kennis met jou, als je aansluit op het volgende:

    • Je volgt de studie Registeraccountant en hebt minimaal je bachelorfase afgerond;
    • Je hebt een passie voor het accountancyvak;
    • Je bent communicatief sterk en een echte teamplayer;
    • Je barst van de ambitie om de top te bereiken!

    Word jij uitgedaagd door deze functie en sluit het profiel aan? Neem dan contact op met ons voor een kennismaking. Mail je sollicitatie aan Vivien Tigges (email: vivien.tigges@joore.nl).

    Past de functie niet bij jou, maar ken je iemand die perfect in het geschetste profiel past?  Stuur deze vacature dan door.

    Voor vragen over deze vacature kun je bellen met Vivien Tigges op telefoonnummer 013-5900017

  • Medewerk(st)er Salarisadministratie

    De laatste jaren is ons kantoor sterk gegroeid. Mede als gevolg daarvan zijn wij op zoek naar een gedreven medewerk(st)er Salarisadministratie die loonadministraties verzorgt voor onze klanten. We zoeken een commerciële medewerker die de kar gaat trekken binnen onze afdeling Salarisadministratie, bestaande uit 2-3 personen.

    Je bent verantwoordelijk voor het verzorgen van de salarisadministratie van diverse klanten. Tevens ben je gesprekspartner voor klanten en adviseer je hen op het gebied van salarisadministratie, arbeidsvoorwaarden, sociale zekerheid en loontechnische of arbeidsrechtelijke zaken. Je houdt je bezig met het maken van salarisberekeningen voor klanten, het opstellen van loon- en pensioenaangiften, het beheren van personele verzekeringen, het verwerken van personeelsmutaties en werkzaamheden met betrekking tot ziekteverzuim bij klanten.

    Deze functie betreft een parttime functie voor 24 tot 28 uur per week.

    Als geschikte kandidaat heb jij:

    • HBO werk- en denkniveau;
    • Aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie;
    • Ervaring binnen een accountants- of administratiekantoor;
    • Goede vaktechnische kennis en een sterke affiniteit met automatisering;
    • Sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden;
    • Hands-on mentaliteit en een proactieve, commerciële instelling;
    • De beschikking over een diploma PDL, een diploma VPS is een pré;
    • Ervaring met AFAS (een pré).

    Word jij uitgedaagd door deze functie en sluit het profiel aan? Neem dan contact op met ons voor een kennismaking. Mail je sollicitatie aan Vivien Tigges (email: vivien.tigges@joore.nl).

    Past deze functie niet bij jou, maar ken je iemand die perfect in het geschetste profiel past? Stuur deze vacature dan door.

    Voor vragen over deze vacature kun je bellen met Vivien Tigges op telefoonnummer 013-5900017.

Op zoek naar een uitdagende carrière binnen een vooruitstrevende en groeiende organisatie? Voor ons kantoor in Tilburg zoeken wij

sra sma jhi