Klachtenregistratie

JOORE Accountants & Belastingadviseurs heeft een persoonlijke benadering en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Onder kwaliteit verstaan wij uiteraard vaktechnische kwaliteit, maar zeker ook kwaliteit van andere aspecten van onze dienstverlening. Alhoewel wij continue investeren in het op peil houden en verbeteren van onze kwaliteit kunnen wij uiteraard niet voorkomen, dat er wel eens iets niet helemaal naar uw tevredenheid verloopt. Mocht dit zich voordoen dan is uiteraard de betreffende relatiebeheerder daarvoor het eerste aanspreekpunt.

Maar mocht u niet tevreden zijn waarop uw releatiebeheerder dit oppakt, danwel dat u uw melding niet aan hem wenst te doen, dan kunt u zich wenden tot de compliance officer van ons kantoor de heer drs. H. Kats RA.

U kunt dit doen door een brief te sturen aan:

Joore Registeraccountants & Belastingadviseurs
t.a.v. de heer drs. H. Kats RA
Dr. Hub van Doorneweg 185
5026 RD TILBURG

Gelieve in alle gevallen duidelijk uw naam, de naam van uw relatiebeheerder en de aard van de klacht aan te geven. Na ontvangst van uw melding krijgt u ten alle tijde bericht van ons.

sra sma jhi